Dagje rust

23 maart 2018 - Etosha, Namibië

Zo, ik heb besloten om vandaag maar niet weg te gaan. Twee nachten  niet geslapen door een enorm vervelende kriebelhoest, zoals jullie gelezen hebben een heel druk programma, dacht ik vandaag maar even niet. We zijn in de Etosha safari Lodge. Prachtig verblijf zoals jullie hebben gezien. We gingen , net als gistermiddag, nog naar Etosha national park. Met gids in een 4x4 . Wel een mooi programma maar weer de hele dag op stap, even niet vandaag. Ik zal vanavond de verhalen en foto’s wel zien. Morgen ochtend gaan we alweer verder, naar de volgende stop. Ik hoop met internet dus het vervolg van mijn reis.....

1. Hennie:
    23 maart 2018
    Doe je goed Nien. Je hebt er niks aan als je straks doodmoe van je reis weer thuis komt en meteen weer aan t werk moet. Even een dagje uitrusten en bijslapen zal je goed doen.
    Knuffel van ons.
  2. Sandra:
    23 maart 2018
    Zo is Nien, lekker een dagje bijkomen!!! Alvast wennen aan volgende week vrijdag😜
  3. Kitty plas:
    23 maart 2018
    Doe je goed,wat heb je trouwens prachtige foto s gemaakt,je heb daar ook wel hele mooie vergezichten,prachtig joh,groetjes Kitty