Donderdag 22 maart

22 maart 2018 - Khorixas, Namibië

Na een heerlijk verblijf aan de koele kust in Swatkopmund, moesten we weer door. Het binnenland in. Het afscheid in het Delight hotel viel zwaar. We hebben het daar zo leuk gehad en het was gister Bevrijdingsdag. Namibië werd zelfstandig op 21 maart 1994 ( of 1991? Niet goed opgelegd) al het zwarte personeel was gekleed in traditionele kleding, 1 kleurrijk feest. Zoals bij veel hotels werden we uitgezwaaid door het personeel en nog iets wat ik niet had verteld: we hoeven nooit onzekoffers te verplaatsen. Ze worden uit de bus gehaald en naar de kamer gebracht en bij vertrek worden ze bij de kamer opgehaald en naar de bus gebracht. Lichtelijk decadent!!! Maar goed, we zijn onderweg naar Etosa national park maar om 1 keer door te reizen is zelfs voor ons te veel. We raken al behoorlijk vermoeid, dus tussenstoppie in Khorixas waar ee laat aankwamen en vandaag weer vroeg vertrekken. Gister nog bij de versteende bomen geweest en de rotstekeningen. Het is smoorheet dus het was wel even afzien want we moesten klimmen, rotspartijen op. Wel erg leuk. Nu is het 6.45 en ik ga zo ontbijten om weer verder te gaan.

1. Karin:
    22 maart 2018
    Hey vroege vogel :-) mooi je reisverhaaltjeds zo! Hier kunnen we zo lekker meereizen met je. Have fun!
  2. Mariet:
    22 maart 2018
    Leuk om alles te lezen Nienke, heel veel plezier nog..
  3. Carla:
    22 maart 2018
    Mooie foto’s en reisverslag, ik reis weer mee. Heel veel plezier en reiservaringen.
  4. Kitty plas:
    22 maart 2018
    Ha die Nienke,wat maak je weer een mooie reis joh,ik had al even niet gereageerd,maar ik volg je nog steeds hoor,heel veel mooie momenten nog,veel liefs Kitty
  5. Peter:
    22 maart 2018
    Waren ze mooi, de rotstekeningen?