Laatste dag

26 maart 2018 - Windhoek, Namibië

Nog 1 keer de zonsopkomst gefotografeerd en vanochtend nog een toer door de stad . En dan vanmiddag naar het vliegveld. Vertrek om 17.35 , aankomst om 06.05. Gisteravond als afsluiting gegeten Joe’s beerhouse . Kijk even op Google, heeeel speciaal. Buiten goed eten een heel aparte tent.

1. Anneke Molenaar:
    26 maart 2018
    Goeie reis naar huis!
  2. Sandra:
    Een hele goeie reis terug en ik weet een paar katjes die heel blij zullen zijn dat je er weer bent😊zie je gauw!!!
  3. Sonja:
    26 maart 2018
    Het was weer heel leuk om een beetje met je mee te reizen met deze mooie vakantie. Een goede reis terug.
  4. Hennie:
    Goeie vlucht terug Nien! Je kan terugkijken op een prachtige, onvergetelijke reis. Wij zijn blij als je morgen weer veilig thuis bent. Knuffel van ons.
  5. Kitty plas:
    27 maart 2018
    Ja Nienke,het zit er weer op,ik ben een beetje laat met mijn reactie,want je bent al thuis.
    Welkom weer in Petten,volgens mij heb je een fantastische vakantie achter de rug,ik
    spreek je vrijdag als we lekker onze sauna dag hebben,veel liefs Kitty