Vervolg reis door Namibië

19 maart 2018 - Swakopmund, Namibië

Het heeft lang geduurd maar eindelijk weer een plek met knap WiFi. Het is bijna niet te vertellen wat we elke dag allemaal doen of te zien krijgen. Zaterdag 17 maart naar de Namib desert Lodge . Een heel lange rit waar we de hele dag over gedaan hebben. Onderweg regelmatig een foto stopper gemaakt of om even te plassen en lunchen enz. Weer heel veel gezien. Het gebied is niet echt droog, geregeld waterplaatsen voor de dieren erom te drienken dus giraffes, springbokken, oryx en bavianen gezien. Pas laat in de middag aangekomen en meteen een rit een de versteende duinen gemaakt hier in de Desert. Op een mooie hoge plek  naar de zonsondergang gekeken onder het genot van een hapje en drankje. Terug in de Lodge gedineerd in de buitenlucht.

Zondag 18 maart om 5 u ontbijt en om 5.45 u rijden om de zonsopgang te zien in de rode duinen bij Dune 45, in Namib Nauklift park. Dit is een uitgestrekt gebied met die rode duinen, echt prachtig! Duinen zijn enorm hoog en steil dis ik heb hem niet beklommmen maar gelukkig hebben we nog de foto’s .

Maandag 19 Maart , via Walvisbaai, naar Swakopmund gereden. Mooie grote badplaats, een stuk kouder dan in de woestijn, dus jasje aan! Morgen gaan we met een catamaran de baai op en in de middag met een 4x4  het gebied in tussen duinen en strand. Wordt vervolgd!

1. Sandra:
    20 maart 2018
    Wat een mooie reis joh, best vermoeiend lijkt me!!! Hier alles goed met de katjes ze beginnen te wennen aan me. Veel plezier!!
  2. Karin:
    20 maart 2018
    Heerlijk geniet er vooral van
  3. Hennie:
    20 maart 2018
    Prachtige foto's Nien! Zo genieten we met je mee.