En toen ging het mis....

18 mei 2019 - Listvjanka, Rusland

Gisteravond gegeten en op tijd naar bed. Vannacht ziek geworden, erg misselijk maar niet overgeven. Dat kwam vanochtend. Lig nu de hele dag op bed. Gelukkig hadden we een dag voor ons zelf en dat is wel heel letterlijk. Voorzichtig aan wat lichte dingen eten en water en thee drinken. Het gaat nu weer wat beter. Ik hoop morgen opgeknapt te zijn want morgen gaan we terug naar Irkoetsk en een stadswandeling en ik wil nog een museum bezoeken.

geen foto’s of jullie moeten geïnteresseerd zijn in het bed en de wc....

1. Tieneke Lohr:
    18 mei 2019
    Ooh gossie.. heel rustig aan en snel opknappen...😓
  2. Kitty v-d Plas:
    18 mei 2019
    Ha die Nienke,wat vervelend joh,deze dag had je wel anders in willen vullen.
    Hoop dat je je morgen weer zo goed voelt en dat je mee kan met de stadswandeling.
    Pas goed op jezelf,groetjes Kitty
  3. Jeanette:
    18 mei 2019
    Jammer voor je heb echt geen belang bij die foto’s ha ha maar ik hoop dat je gauw opknapt 😴😷👍
  4. Hennie:
    18 mei 2019
    He wat naar Nien! Hopelijk maar 1 dagje want het zou jammer zijn als je niet mee kan. Beterschap meid!
  5. Sandra:
    Niet leuk, beterschap!!😱
  6. Karin:
    18 mei 2019
    He getsie🤮dat is balen.... sterkte en hoop dat je snel weer t vrouwtje bent.
  7. Ria Apeldoorn:
    18 mei 2019
    HalloNienke wat een tegenvaller om ziek te zijn gelukkig had je een vrije dag dus niets gemist maar leuk is anders hopelijk gaat het wat beter Gr. Wim .Ria & Nico