Woensdag, 5 febr, laatste dag

5 februari 2020 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

En dan zijn de dagen al zo weer om. Laatste dag, ik wilde nog graag naar St Patricks Cathedral. Dus toch maar weer op tijd uit bed, douchen en rustig ontbijten. De wandelschoenen weer aan en op weg naar 5 Ave. Natuurlijk alweer bar druk in de stad, juist nu, in het financiële district, alle strakke pakken mannen en vrouwen op weg naar het werk.

Langs Rockefeller Plaza gelopen, ook daar weer een schaatsbaan, zoals op meerdere plaatsen in de stad. Gister ook al even staan te kijken achter de “ bib”. Daar was ook een schaatsbaan en ook in Central Park. Maar nu was het wat vroeg dus 3 schaatsers aan het werk.

Langs een grote Lego zaak, door naar de Kathedraal . Het is toch een gek gezicht, tussen al die hoge, moderne gebouwen zomaar een kathedraal uit eind 1800. Prachtige kerk, rustig, mooi onderhouden en netjes. Een tijdje rond gelopen en gezeten en toen weer terug naar het hotel want ik moest om 12 u uitchecken en om 14 u stond de taxi voor. Het verkeer zat erg mee dus was ik op tijd op JFK AirPort en ook door de douane  geen problemen. Nu zit ik rustig bij de gate te wachten op mijn vlucht. Donderdag om 9.10 u weer op Schiphol en ik hoop daar Marjolein te zien want zij haalt haar oude tante weer op!

Nou, dat was het weer voor deze reis, tot een volgende....

1. Sandra:
    6 februari 2020
    Was weer leuk om mee te reizen met je!!! Welkom thuis!!
  2. Ria Apeldoorn:
    6 februari 2020
    Nienke ben je al weer thuis goede reis gehad en nu maar weer een beetje bijkomen en nagenieten een reis om nooit te vergeten Gr Wim&Ria