Nog even dit

15 januari 2019 - New York City, Verenigde Staten

In vergelijk met mijn vorige verblijf in NY wordt er heel veel gefietst. Er zijn veel meer fietsbanen gekomen en er wordt onwijs hard gefietst , veel speed bikes. Je moet echt uitkijken want ze crossen overal om heen, en doorheen. De taxichauffeur zei dat ze er niet echt blij mee zijn: de fietspaden betekenen minder ruimte voor de autos.

En ik denk dat de burgemeester van NY ook eens door de stad moet gaan in een , zo bekende , toeristenbus. De wegen moeten echt eens opgeknapt worden . Maar ja , wanneer doe je dat in A city that never sleeps....

1. Karin:
    15 januari 2019
    Wat een heerlijk reisverslag heb je weer gemaakt Nienke! Voor straks een goede reis....
  2. Sandra:
    Leuk Nien, lekker meegereisd!! Zin in onze trip in april!! Ik wens je een hele goeie terugvlucht, de poezen zijn net een beetje gewend😊maar zullen blij zijn als je er weer bent!!! Straks nog effe heen voor de “warme maaltijd” en dan mag je het weer zelf doen!!!
  3. Kitty v-d Plas:
    15 januari 2019
    Ha die Nienke,bedankt weer voor je leuke verhaaltjes,hele goede terug reis.
    Het zit er weer op,wat vliegt de tijd,groetjes Kitty