MoMa

13 januari 2019 - New York City, Verenigde Staten

Gister dus de heenweg met de hop-on hop-of bus een deel van de uptown route gedaan. Rondom Central Park. Even voorbij Guggenheim uitgestapt om toch nog een stuk te kunnen lopen. Het viel wel tegen, de kou dus. Op sommige plekken kon je in de zon lopen en dan hing het wel. Verder dus bitter koud. Een stuk door het Park gelopen, langs de dieren tuin en toen weer in de stad richting het MoMA . Aan de overkant ervan is ook nog een shop van ze en daar verkopen ze hele leuke dingen maar ja met het vliegtuig en alleen handbagage. .....

Het museum heeft een mooie collectie. Bovenin , 5 de etage gestart met van Gogh , Cezanne, Matisse en nog wat van deze wapenbroeders. Heel mooi, maar heel druk. Elke etage naar beneden werd wat moderner. In de tuin nog wat sculpturen dus mijn middag was vol.

In de avond gegeten in het hotel, ook heerlijk En supervriendelIneke bediening.

Op tijd naar bed want vandaag staat de Gospeltour te wachten, dus nu ga ik want anders ben ik te laat vooR de kerk.

1. Hennie:
    13 januari 2019
    Hahaha… te laat voor de kerk. Ga je op je ouwe dag nog van je geloof afstappen? We vinden je wederom een stoere tante met al je avonturen. Geniet meid! Knuffel van ons.