Vrijdag 16 maart

16 maart 2018

We zitten te lunchen en hebben prima WiFi. Dus even snel sturen. Wat foto’s van de afgelopen dagen. Wat een gevarieerd land. Van alles wat en wel heel mooi. We hebben prachtige lodges en hotels, echt heel mooi in een prachtige omgeving!  Vanochtend had ik voor het eerst even een “mis mam “moment!  Zo maar even huilen maar nu weer genoeg afleiding. We hebben al zoveel mooie dingen gehad en nu nog zoveel voor de boeg. Wat een prachtig land! Onze chauffeur wijkt geregeld af van het programma om ons de kers op de taart te laten zien. Echt heel mooi! Als ik weer knap contact kan maken schrijf ik het vervolg,

Dikke kus, Nienke

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hennie:
    16 maart 2018
    Hey (schoon)zussie! Huilen mag hoor, is helemaal geen schande. Maar wat heerlijk dat je aandacht zo weer afgeleid is door alle mooie dingen die nu op je pad komen. Foto's zijn mooi maar het allermooist blijft toch om het met eigen ogen te zien. Fijn dat we regelmatig wat van je horen. Knuffel van ons.
  2. Kitty plas:
    18 maart 2018
    Ha die Nienke,wat leuk dat jullie zo n goede chauffeur hebben,die af en toe meer laat zien dan op het programma staat,zo zie je nog meer van het land.
    Wat zal je weer een hoop indrukken opdoen en ja geregeld ook even je gedachten aan je moeder met een traantje,het zou gek zijn als dat niet zo was.lieve nienke geniet lekker verder,kijk uit naar je volgende verslag,veel liefs Kitty
  3. Anneke Molenaar:
    20 maart 2018
    Hoi Nienke, leuk om je te volgen. Wat een prachtige reis maak. Geniet ervan. Groeten, Anneke