Donderdag 15 maart

15 maart 2018 - Fish River Canyon, Namibië

Hallo, helaas lukt het niet meer om met mijn iPad ergens verbinding te maken dus de verslagen met foto's gaat, voorlopig, niet meer lukken. Gisteren was een prachtige dag. Het leek een plek in het Wilde Westen; in een Canyon ( Fishrivercanyon) . Kleine maar prachtige huisjes, schitterende zonsondergang! Vandaag naar volgende lodge, voor2 nachtjes . Weer prachtig! Echt zonde dat ik geen foto's kan sturen. Je weet niet wat je ziet . Ook de natuur is ongekend mooi en afwisselend. Zo is het kaal en vlak, zo enorme bergen/ rotspartijen. Jullie begrijpen dat het elke dag heel veel OOOOO momenten heeft. Ik hoop snel op beter contact want met de telefoon is waardeloos.

1. Karin:
    15 maart 2018
    Wow, wat een mooie verhalen Nienke, jammer geen foto's, maar al GOOGELEND kan ik er een beeld bij krijgen. Heb je behalve honden ;-) nog springbokken en giraffe's gezien. Ga lekker genieten, en ik hoop voor je dat de temperatuur een beetje met je is.
    xxx van Opa, Karin en een poot van Fem.
  2. Sonja:
    15 maart 2018
    O, wat een herkenbaar die verhalen. Zo te zien en te lezen lijkt het heel veel op Zuid Afrika. En de OOOOOO momenten is ook zo prachtig, elke keer als je over een berg of om een berg heen gaat ben je benieuwd wat je dan gaat zien. Geniet van al dat moois en hopelijk kunnen een beetje met je mee blijven reizen