Vervolg verslag SAN Fransisco

13 april 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na  even lekker gerust te hebben , op naar ome Louis, die van dat Italiaanse restaurant. Dit was op pier 39 dus ook nog even bij de zeeleeuwen geweest. Heel apart gezicht. Ik kreeg een tafeltje mooi bij het raam, met mijn rug naar de zaak . Er wordt hier veel krab gegeten en ik weet niet of jullie dat wel eens gehoord hebben, dat kraken van de poten om het vlees eruit te krijgen? Geen gehoor en nu heeft deze zaak ook nog een hoog plafond en wat kaal waardoor alles er erg galmt, en Amerikanen zijn luid, net als onze Spaans talige vrienden. Wat een kabaal! Voeg er nog wat gillende kinderen aan toe en dan is het feest compleet. Wel erg lekker gegeten. En toen weer rustig naar het hotel gekuierd. Nog even bij mijn galeries langs en de eigenaar wilde me wel wat verkopen. Hij sprak wat Nederlands want hij had op Curacao gewoond. Kies uit wat je mooi vind en dan maken we een leuk prijsje. Hahahaha, als het begint bij 10.000 dollar dan weet je het wel. Ik ben lekker verbrand in mijn gezicht door al die zon dus nu lekker op bed kijken naar de afscheidswedstrijd van Kobe Bryant. En morgen vlieg ik alweer naar huis. Het is om gevlogen en ik spreek jullie weer als ik thuis ben. Bedankt voor jullie luisterde oor, ik ben blij dat ik het zo gedaan heb.

1. Sandra:
    14 april 2016
    Alvast een hele goeie terugvlucht, zie je!
  2. Karin:
    14 april 2016
    Hey Nienke, leuk jou trip zo een ietsie pietsie mee te reizen door je foto's en verhalen. voor vandaag een goede reis terug, en see you!
  3. Juut:
    14 april 2016
    Wat een heerlijke dagen heb jij gehad, en ontzettend veel gezien! Fijne reis!!
  4. Irene:
    14 april 2016
    Wat gaat de tijd toch snel. Een hele goede terugreis en zie je gauw!
    Groetjes, Irene.
  5. Kitty plas:
    14 april 2016
    Nienke een goede reis naar huis ,zie je weer gauw thuis,groetjes kitty
  6. Jurjen:
    14 april 2016
    jeetje, nu alweer voorbij?? Volgens mij heb je prachtige dingen gezien, maar heb je nog wel even een paar dagen nodig om bij te komen als je weer in Nederland bent ;) wat een hoop indrukken. Ik heb je verhalen met plezier gelezen, (vooral tijdens mijn werk) het was een beetje vakantie. tot snel! liefs jur
  7. Marja geusebroek:
    15 april 2016
    Hoy nien

Wat leuk dat het reizen op een eind allemaal veel beter ging , je wordt nog een ervaren globetrotter denk ik, want begrijp dat het je uit eindelijk op deze manier goed is bevallen.
    En ja met een prachtig einddoel denk ik san fransico....
    Nou nien een goeie terugreis en ik hoor de rest van je verhalen want er zullen er wel veel in je hoofd zitten.
    Groetjes mar