Einde

30 mei 2019 - Petten, Nederland

De reis verliep mooi vlot. Op tijd geland op Schiphol, na 10 u reizen en op een middenstoel. Ik had al slecht geslapen, dan nog zo een reis dus helemaal kapot. Gelukkig kwamen Rolf en Jur mij ophalen. Thuis even snel een was in de wasmachine en nu even zitten. Aanstonds even gewoon een broodje kaas....

Bedankt maar weer voor het mee reizen, tot een volgende keer.

1. Jeanette:
    30 mei 2019
    Hoi engel ben blij dat je weer heelhuids thuis bent lekker bijkomen en knuffelen met je twee kindjes tot snel Jeannette 👍😴😘
  2. Ria Apeldoorn:
    Nienke wat fijn dat je weer veilig bent geland op Schiphol wat zal het broodje kaas lekker smaken Gr Wim .Ria &Nico wij vonden het geweldig om mee te reisen tot gauw
  3. Kitty v-d Plas:
    30 mei 2019
    Ha die Nienke,welkom thuis,fijn dat je weer veilig bent geland.
    Je katjes zullen wel weer heel blij zijn dat je er weer bent.
    Ik vond het weer heel leuk om met jou op reis te zijn geweest.
    Rust maar weer lekker even uit in je eigen huisje en lekker weer in je eigen bed.
    groetjes en veel liefs Kitty.