Zondag-maandag 20/21 mei

21 mei 2019 - Ulaanbaatar, Mongolië

Gisterochtend vroeg vertrokken met de trein uit Irkoetsk. Dan was het een reis van ruim 24 u. Zoals ik al aankondigde werd er veel tijd ingenomen door de douane controles. Eerst is er een volledige controle om Rusland uit te gaan, papieren en bagage en coupe. En dan kom je bij het volgende station, is Mongolische grens, en dan begint alles nogmaals van voor af aan. Al me5 al zijn We 4 uur zoet geweest. Het gaat zoals het gaat...

vanochtnd om 6.45 u aangekomen in Ulaanbaatar. Even gauw een ontbijtje en dan door naar het park met de Gert, waar we 1 nacht zullen zijn.

Mogen, als ik terug ben in het hotel volgende de foto’s en het verhaal van de afgelopen dagen.

1. Ria Apeldoorn:
    21 mei 2019
    Hoi Nienke wat een vervelende lui om zo lang werk te hebbenzijn allemaal toeristen die hebben alleen wat kleren mee maar ja het is zo geniet nog maar van alles Gr .Wim .Ria & Nico
  2. Jeanette:
    21 mei 2019
    Hoi nien jammer van je tijd maar jij hebt heel veel geduld met bijna alles dat weet ik en nu des temeer genieten want Mongolië is prachtig tot schrijfs dan maar veel plezier
    groetjes Jeannette