De reis ,aankomst en eerste dag

1 februari 2020 - New York City, Verenigde Staten

Zo, mooi op tijd ( zelfs te vroeg) vertrokken uit Amsterdam. Voor we de lucht in gingen ,liepen er een poosje wat onderhoudsmannen onder de vleugel aan mijn kant van het vliegtuig, kijken en wijzen. Nou, dan hoop je toch dat alles eraan blijft hangen tijdens de reis. Maar natuurlijk, niets aan de hand, voorspoedige vlucht, dus ook eerder op JFK geland. Toen begon de ellende: door de Douane, US Costume. Dan hebben ze leuk de paspoortcontrole geautomatiseerd maar dan moet je nog langs, bij ons de Marechaussee. De hal loopt vol en dan zijn er 2 doorgangen geopend... Dus alle tijd die we gewonnen hadden met het vroege vertrek en voorspoedige vlucht was weer weg. Schuifel,schuifel. Maar oké, snel een taxi en naar het hotel.

Incheck was vlot, kamer op de 17 de etage, aan dezelfde kant als vorige jaar. Dus een beetje thuiskomen. Eerst maar eens koffie en een flinke plak lemoncake, heerlijk!

Toen even een stukje door de stuk, de omgeving van het hotel, gewandeld. Drukdrukdruk. Het diner had ik al gereserveerd, had nog tijd dus eerst maar een dutje gedaan. Ik word toch een daggie ouder....

Lekker gegeten en toen nog even naar Times Square gelopen. Dat blijft toch een belevenis; druk, reclames, een groep jongens die dansen op straat en het publiek vermaken en voor de gek houden, echt heel grappig.

nou, toen zat de eerste dag er echt wel op. Benen omhoog, filmpje kijken en straks lekker slapen,

Tot morgen,

1. Karin:
    2 februari 2020
    Heerlijk om mee te genieten van jou reis Nienke. Geniet!!!
  2. Sandra:
    2 februari 2020
    Dat vliegveld, vreselijk, wij hadden precies hetzelfde😬maar goed de rest ging lekker vlot. Heerlijk weer daar denk?? We genieten weer mee hoor, leuk!! Heel veel plezier!!
  3. Ria Apeldoorn:
    2 februari 2020
    Nienke een hele reis maar alles is goed gegaan de controle is streng maar voor je eigen veiligheid Nico is net weg dus heb ik even tijd om te lezen en te mailen Gr Ria Wim
  4. Tieneke Lohr:
    2 februari 2020
    Mw G zegt: oei kind wat zit je hoog! Die miniautootjes daar beneden. ....
    Ik hoop dat je erg geniet, daar word ik blij van.
    Aat.
  5. Nienke:
    2 februari 2020
    Geef haar een dikke knuffel van me!
  6. Ria Apeldoorn:
    3 februari 2020
    Wat heb je een druk programma je hebt vacantie hoor maar als je daar bent wil je alles zien wij genieten van je reis voor straks lekker slapen Gr Wim & Ria