Eerste dag 3april

3 april 2016 - New York City, Verenigde Staten

Zo, de eerste dag op papier zetten bij de Starbucks aan de overkant: na een lange vlucht en goed oor de douane op JFK ging het even mis met de taxi: ze waren me vergeten maar ik raakte aan de praat met een vrouw die net terug was uit Ganha. Dus de tijd ging snel om. De gedeelde taxi was met een knaap uit Hongarije, een gezin uit Australië en een man en een familie uit Engeland en een chauffeur uit Columbia. het was erg gezellig. Gezelig gekeuveld over waar iedereen vandaan kwam en hoe vreselijk koud het in NY is. We kwamen allemaal uit de warmte dus wat hadden we hier eigenlijk te zoeken.Ik werd als laatste afgezet bij mijn hotel. Mijn kamer is op de 22ste verdieping. Maar je hoort niets van de drukte beneden.Mooi, oud hotel. Ik moest meteen even nog de kaart voor de bus halen. Een stuk gelopen en dat lukte. Maar ik kon ook vanavond nog mee met de Avondtoer. Nou, prima, ik had toch niet anders te doen. Maar de bus was stuk, en er was even geen ander maar de chauffeur hield ons graag bij elkaar om een busje vol te houden. Dus met veel grappen en grollen en een uur later was er een andere bus. Mooi met een gids door de stad gereden, naar Brooklyn, Chinatown, Little Itali, overal geweest. Erg koud, dus nu bij de Starbucks doorwarmen en schrijven. Ik zal nog even kijken of de Brooklyb bright erop wil. Nou, vanavond lekker slapen en tot morgen!

1. Hennie:
    4 april 2016
    Mooi dat je goed aangekomen bent. En meteen al weer van alles beleefd! Wat is de temperatuur daar nu? Wij hadden gisteren onze eerste echte lentedag, heerlijk. Leuk hoor die reisverslagen, hou vol zou ik zeggen. Groetjes van ons.
  2. Marjolein:
    4 april 2016
    fijn dat je goed bent aangekomen! en gelijk al veel verschillende mensen ontmoet, is wel even wat anders dan petten ;) je werd wel gemist hoor gister, we stonden 8-5 voor maar verslapten in de tweede helft, eindstand 8-8. morgen straftraining!
    veel plezier en een dikke kus xxxx
  3. Karin:
    4 april 2016
    Hey Nienke, de eerste dag goed doorgekomen, en al veel beleefd dus. Ga genieten, en hou ons op de hoogte met mooie verhalen en plaatjes. Enne heb je de jeans shop al gespot? :-)
    Grtz Karin