Aankomst

10 mei 2019 - Moskou, Rusland

Na een voorspoedige vlucht met , ja wel, Aeroflot ( gezellige Russische stewardessen, dus niet. Strak kijkend en vooral niet vriendelijk zijn...) geland op Moskou. En dan in de rij voor de douane, weer heel gezellige meiden ( vooral niets zeggen maar heel druk met alle papieren) het duurde een eeuwigheid. In de aankomsthal zou mijn transfer staan, met mijn naam. Je begrijpt, niemand te vinden. Wel een zwerm taxi chauffeurs die maar bleven vragen of ik een taxi wilde.

En daar sta je dan, hier was ik al bang voor: een hal met heel veel teksten die ik niet kan lezen. En waar ga ik heen....dan toch maar even , heel duur bellen, met de reisleider. Als er niemand is, neem je maar een taxi naar het hotel. Oké, daar ben ik zeker een poot uit gedraaid door de taxi mannen ,maar je moet wat. Dus heel laat in het hotel. De groep was al de stad in, begrijpelijk. Ik zit nu in de hal, aan een colaatje en maar even van me af te schrijven.  Ik moet hier alles maar even zelf gaan uitvinden, er lag een briefje bij de receptie : mo om 9 u klaar staan voor vertrek. Oké, maar waar en hoe laat ontbijten we.... dus al met al een beetje lullige start. Ik zal zien, het word vast beter😉

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeanette:
    10 mei 2019
    Jammer maar kop op kan je niet de translate downloaden slaap lekker
  2. Sandra:
    11 mei 2019
    Hoop dat het vanmorgen allemaal goed is verlopen??? En dat je lekker geslapen hebt😤😊