Zondag 12 mei

12 mei 2019 - Moskou, Rusland

We moesten vandaag uit checken. De laatste dag en de kamer miet om 12 u leeg zijn. Dus bagage in de opslag en de stad in.

Vandaag de hele dag in de stad geweest. Op tijd naar het Kremlin en het museum Armoury Chamber ( is binnen de Kremlin muren). Langs alle mooie kerken/kathedralen binnen die muren, door het park. Heel mooi en rustig. Daarna lekker geluncht in de stad en op naar een boottocht. Dus twee uur gevaren.

Diner in het hotel en toen wachten tot 22.30 voor vertrek naar de trein.

we zijn nu de komende 4 dagen in de trein dus zal ik geen berichtjes sturen . Misschien dat de foto’s vanavond nog lukken maar anders later.

ps het is prachtig weer hier. Hele dag zon en lekker in een t shirtje de hele dag.

1. Jeanette:
    12 mei 2019
    Hoi vacantie gangster eerst de groeten van ildefonso hij vindt de foto’s prachtig ben blij dat je zo geniet ik hoor wel weer van je slaap lekker en tot gauw
  2. Ria Apeldoorn:
    12 mei 2019
    Nienke wat heb je al veel gezien en ik denk dat het te snel gaat voor straks lekker slapen en dan de trein in Gr Ria
  3. Sandra:
    13 mei 2019
    Mooi hoor, klinkt goed fijn zo’n leuke groep mensen! Ben benieuwd hoe het in de trein is, tot gauw😄
  4. Kitty v-d Plas:
    14 mei 2019
    Ha die Nienke,je zit nu in de trein,wat een mooie foto s weer,prachtige gebouwen,
    je doet weer een hoop indrukken op,geniet verder van je reis,tot over een paar dagen,groetjes Kitty